6 Ιουν 2010

ΧΑ ΧΑ ΕΧΩ ΧΕΡΙΑ....

Αρχικα θελω να ευχαριστησω τους νεους φιλους του blog Μου για την τιμη που μου κανουν !!! και κατα δευτερο να απολογηθω που εχω να γραψω και να ανεβασω φωτογραφιες κατι μηνες.... anyway ομως τωρα που εχω κανει καποια προοδο σας βαζω φωτο να μου πειτε την γνωμη σας , ακομα δεν ειναι τελειωμενα τα χερια θελουν ακομα αρκετο τριψιμο με το γυαλοχαρτο και να γινουν οι διακοσμητικες ενωσεις στον αγκωνα, γενικα ολοι η κουκλα θελει αρκετο τριψημο αλλα βαριεμε λιγο και ετσι το αφηνω για ποιο μετα. τα ποδια σκοπευω να τα ξανακανω οχι ολο το ποδι αλλα μονο στο γονατο εκει που λυγιζει . φιλια απο μενα ελπιζω να σας αρεσει η κουκλα μου ετσι οπως ειναι μεχρι τωρα !!!
Γερακινα

3 σχόλια:

  1. γεια σου καλη μου...υπεροχη οπως και οι αλλες σου πριγκιπισσες....αλλα νομιζω οτι θα ξεχωρισει ακομα περισσοτερο..μολις την τελειωσεις απο τις αλλες...καλη επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω από κατασκευές κούκλων αλλά μου φαίνεται πολύ καλή!
    Θα περιμένω να την δω και τελειωμένη
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σας ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σας λογια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή