19 Ιαν 2010

Ατιμη φωτογραφικη....

καλησπερα σε ολους !! η ωρα ειναι 12 παρα κατι τα μεσανυχτα και εγω μολις πριν απο λιγο τελειωσα το βαψειμο της κουκλας μου , και προσπαθησα να ανεβασω φωτογραφιες αλλα ματαια , η φωτογραφικη μαλλον νυσταζει και μου κανει κολπα δεν κανει download τις φωτογραφιες στο Pc , μαλλον μου λεει με τροπο να παω και εγω για υπνο , ελπιζω αυριο να μπορεσω να τις ανεβασω στο blog , και μια που δεν εχω φωτογραφια να σας δειξω ( θα ειναι κριμα παντως να μην μπορεσω και να πρεπει να βγαλω νεες γιατι ειχα βγαλει φωτο σε ολα τα σταδια της κατασκευης της κουκλας ) θα σας περιγραψω λιγο την κουκλα μου που ακομα ειναι αβαπτιστη, λοιπον μπορει και λιγυζει χερια ποδια , ακομα και την παλαμη αφου εσωτερικα εχει ενα συρματινο σκελετο που απο πανω τον εχω επενδυση με υαλοβα,βακο για να ειναι μαλακος και υφασμα για να μην φαινετε το υαλοβαμβακο, η κουκλα ειναι λιγο καρναβαλη με την καλη εννοια μια που ανοιξε και το τριοδιο!!!! χαχα !!! ειναι αρλεκινα αλλα λιγο sexi... επισης εχει και λιγο goth στοιχεια , αν και για ακομα μια φορα το βλεμμα της ειναι λιγο θλιμενο , μαλλον φερνει και emo .... τωρα τι σας λεω... ειναι και δωδεκα παρα... τελος παντων αυριο ελπιζω να μπορεσω να σας την παρουσιασω.
φιλια
καληνυχτα σε οσους δεν κοιμουνται και ονειρα γλυκα σε αυτους που κοιμουνται....
γερακινα

1 σχόλιο: