9 Δεκ 2010

from Das to laidy ...

 almost a month ago my doll was just a das clay at my local craft store.... and now is a laidy at my kichen table....
Ενα μηνα περιπου πριν η κουκλα μου ηταν απλα πυλος das στο ραφι του jumbo..... και τωρα ειναι μια δεσποινης στο τραπεζι της κουζινας μου...
all body parts are ready as i say to my previus post,hands and feets still work in progress, but tommorow am going to start practice with plaster molding , for that im going to use my previous prototype Cassandra ...

ολα τα μερη της ειναι ετοιμα εκτος απο τα χερια και τα ποδια αλλα απο αυριο θα αρχισω να πειραματιζομαι με καλουπια απο γυψο , για αυτο θα χρησημοποιησω το προηγουμενο πρωτοτυπο μου την Κασσανδρα... 


do you remember me??
if things go bud i still have the resin doll to take new  molds from her. 
kisses Gerakina
Αν τα πραγματα πανε στραβα θα εχω την κουκλα απο ρητινη για να παρω νεα αντιγραφα
Φιλια
Γερακινα

4 σχόλια:

  1. Καλή συνέχεια λοιπόν και να σου πω οτι μου αρέσει πολύ η νέα εμφάνιση του μπλογκ σου!!! Φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσια σας ευχαριστω και τις 2 πολυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Γερακίνα φαινεται πολυ ωραία η δουλειά σου!
    Καλές γιορτές
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή