7 Οκτ 2010

Εγω .... Αρθογραφος???

καλημερα σε ολους ....
Αν και σημερα βρεχει στην Θεσσαλονικη για μενα ξημερωσε μια ωραια μερα... ΄πριν καποιος μερες μου ηρθε ενα εμαιλ στην αρχη το περασα για spam και ουτε το διαβασα... χτες ομως μου ξαναηρθε και κατα λαθος το ανοιξα... το εμαιλ που λετε αυτο μου ζητουσε να γραψω για μια νεα σελιδα "how to" χε χε και εγω δεχτηκα την προταση και θα αποκτησω δικο μου χωρο στην σελιδα τους....
και οταν θα κανω το πρωτο video post  εκει θα βαλω το link στο μπλογκ , οπως μου αναφερουν στο εμαιλ αυτο που τους αρεσε και μου εκαναν την προταση ειναι η ολη καταγραφη της διαδικασιας που εχω κανει μεχρι τωρα!!!
φιλια
Γερακινα

3 σχόλια:

  1. ΥΓΕΙΑ
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΜΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΡΟΥΧΑ
    ΦΙΛΙΑ ΠΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία νέα αυτά γερακίνα. Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή