3 Ιουλ 2010

ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΩ....

και πραγματικα δεν εχω τιποτα να πω , απλα συνδεσα τα κομματια με ενα λαστιχο πολυ προχειρα και οταν τραβηξα της επανω λιγο κιτρινισμενες φωτογραφιες εμεινα αφωνη... ειναι λες και εχει κανει ενα ταξιδι απο το παρελθον ...
Σημερα πηγα στα Leroy Merlin , και βρηκα ελατηρια αλλα ηταν πανακριβα , 2.75 τα 3 anyway εγω θα τα αγοραζα και 10  να εκαναν ελπιζω να σας αρεσει περιμενω τα σχολια σας , τα ποδια θελουν πολυ δουλεια ακομα , και δεν ειναι ενωμενη σωστα, ουτοσοστε να ειστε επιεικεις μαζι μου....
φιλια
γερακινα

7 σχόλια:

  1. Το πρόσωπο είναι εκπληκτικό. Είναι λες και σε κοιτάει διαπεραστικά στα ματια και περιμένει την τελευταία σου κουβέντα πριν σου γυρίσει την πλάτη κι εξαφανιστεί έτσι ξαφνικά όπως εμφανίστηκε !!!!
    Είναι σπουδαία! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!! και εγω καπως ετσι ενιωσα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σου καλη μου...ειναι απιστευτη....πολυ εκφραστικη...ζωντανη...περιμενεις...να σου μιλησει....μπραβο.....μην σταματησεις...ποτε....εχεις απιστευτο χαρισμα εχω μεινει αφωνη ....νασαι καλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελεια η κουκλα σου!! Αντε να βγαλουμε και εμεις στην Ελλαδα κανα bjd artist να μην ψαχνουμε και εμεις στην αλλη ακρη του κοσμου για bjd!

    φιλια,
    annie5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλεια η κούκλα σου Μπράβο Γερακίνα

    Που έμαθες να φτιάχνεις κούκλες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοριτσια σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας σας λογια!!!! αννι σου χρωσταω την πρωτη που θα βγει απ'το καλουπι δεν την ξεχασα την υποσχεση μου !!!!! βικυ κουκλες εμαθα να κανω απο το ιντερνετ δεν εχω κανει ουτε ενα μαθημα γλυπτικης, αλλα εχω κανει οσο ημουν στο λυκειο πριν καμια 10ρια χρονια, σχεδιο ελευθερο και γραμμικο και ετσι εχω καποιες βασεις, στο ιντερνετ και στο youtube μπορεις να βρεις πολλους καλλιτεχνες που δειχνουν πως γινονται διαφορα πραγματα.
    φιλια
    και παλι ευχαριστω
    Γερακινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή